Asistentka / asistent pro realizaci zakázek v oblasti interiérového designu

0 Menu Hledat


Asistentka / asistent pro realizaci zakázek v oblasti interiérového designu

Náplň práce:

  • asistence při plánování a koordinaci zakázek v oblasti interiérového designu
  • cestování na různé lokace autem, zajišťování realizaci zakázek dle požadavků
  • komunikace s klienty a partnery, zajištění hladkého průběhu projektů
  • dozor nad realizací zakázek, jejich dokončení a kontrola kvality

Požadujeme:

  • výborné řidičské schopnosti a ochota cestovat (99 % po ČR)
  • schopnost samostatně řešit úkoly a dotahovat projekty do konce
  • zodpovědnost, pečlivost a dobré organizační schopnosti
  • příjemné vystupování a komunikativnost.
  • výhodou je předchozí zkušenost v podobné pozici, ale není podmínkou
  • znalost Excelu, angličtina výhodou

Nabízíme:

  • flexibilní pracovní dobu
  • zajímavou a různorodou práci
  • příjemné pracovní prostředí.
  • možnost podílet se na zajímavých projektech a profesně růst.

 

Jste zodpovědní, komunikativní, máte cit pro detail a umíte dotáhnout věci do konce?

Pošlete nám svůj životopis a rádi se s Vámi potkáme osobně.

Kontaktní osoba:

Alena Ležovičová

lezovicova@habitat-cz.cz