Obchodní podmínky

0 Menu Hledat

Prodávajícím je společnost HABITAT, a.s., V. Nezvala 977, 67571 Náměšť nad Oslavou,   IČ: 255 82 020, DIČ: CZ25582020, zapsaná u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 3134. Tel. +42568620541, email: info@habitat-cz.cz

Objednávka

Vaše objednávka je přijata automaticky ihned po jejím odeslání. Pokud zboží objednáváte ve svátek nebo mimo pracovní dny, bude zaregistrována bezprostředně následující pracovní den.  U zboží skladem expedujeme do 24hod., případně s Vámi dohodneme rozdělení Vaší objednávky nebo její částečné vykrytí.

Doručení a doprava

Možné způsoby doručení

  • Osobní odběr v Náměšti nad Oslavou - zdarma
  • DPD kurýr – do 24 hodin po předání zboží – 110 Kč
  • DPD Pickup (výdejní místo) – pouze do 20 kg – 85 Kč
  • Česká pošta – balík do ruky – 200 Kč
  • Česká pošta – balík na poštu – 190 Kč
  • Slovensko (kurýr) – 250 Kč

PŘI NÁKUPU NAD 3000,- KČ DOPRAVA ZDARMA KURÝREM I NA VÝDEJNÍ MÍSTO DPD V RÁMCI ČR !

Vzhledem k různorodosti našeho sortimentu nelze stanovit jednotnou sazbu poštovného, účtovaná cena vychází z platného ceníku jednotlivých dopravců a charakteru zboží. Prodávající je oprávněn poštovné zvýšit, je povinen o této skutečnosti zákazníka informovat před předáním zboží přepravci.

Platba

Úhradu za zboží lze provést

  • Hotově nebo platební kartou - při osobním odběru
  • Na dobírku - DPD kurýr, DPD Pickup nebo Česká pošta + 30 Kč
  • Platba převodem - platba předem na základě proformafaktury
  • Platba online kartou předem
  • Dárkovým poukazem HABITAT - pouze osobně na prodejnách Habitat

Po uzavření objednávky

  • VRÁCENÍ ZBOŽÍ (odstoupení od kupní smlouvy)

Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Zboží upravené přímo na míru zákazníkovi, na základě jeho předchozího požadavku (platí i pro střih látek), nelze vrátit. Zboží musí být nepoužité, nesmí být poškozené, musí být kompletní (včetně všech příslušenství) v originálním nepoškozeném obale a s originálem dokladu o koupi. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu. Zboží neposílejte zpět na dobírku! Pro odstoupení od smlouvy můžete použít vzorový formulář.

Peníze za zboží včetně poštovného (nejlevnější způsob dopravy DPD kurýr - 110 Kč) vrátíme nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení rozhodnutí kupujícího od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vrácené zboží a zkontrolujeme jeho stav.

  • REKLAMACE

Co dělat když Vám přijde poškozené zboží

Na co si dát pozor při převzetí zboží

Vždy zásilku zkontrolujte. Doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud není poškozen obal.

Zjistili jste, že zásilka je poškozená při převzetí?

Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s Vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Kontaktujte nás o sepsání zápisu o škodě na emailové adrese info@habitat-cz.cz. Urychlíte tak řešení reklamace a náhrady zboží.

Zjistili jste poškození zásilky až po převzetí?

Pokud jste převzali zásilku a její poškození se ukázalo až poté, neprodleně nejpozději do 48 hodin nás kontaktujte na email info@habitat-cz.cz. K reklamaci budeme potřebovat foto poškozeného zboží a číslo objednávky.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Reklamace vadného zboží

Jako kupující jste oprávněn uplatnit právo z vady (tj. reklamovat zboží), která se vyskytne u zboží v době 24 měsíců ode dne převzetí zboží. Reklamované zboží nám zašlete zpět na adresu: Habitat, a.s., V. Nezvala 977, 675 71 Náměšť nad Oslavou spolu s dokladem o koupi a popisem závady, nebo nás můžete před odesláním kontaktovat na email info@habitat-cz.cz a dohodnout se na dalším postupu. O reklamaci bude rozhodnuto bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní od uplatnění reklamace.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@habitat-cz.cz.

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.

Slevy

Majitelům věrnostních karet Sphere a Carte poskytujeme slevu na neslevněné zboží ve výši 7 % pro bytový textil a zahradní centrum a slevu 10 % na koberce. Pro uplatnění slevy prosím uveďte číslo věrnostní karty do poznámky v objednávce.

Registrace

Uvádějte, prosím, úplné údaje včetně telefonického spojení nebo elektronické adresy.

Ochrana osobních údajů

Údaje, které nám svěřujete slouží pouze pro vzájemnou komunikaci mezi Vámi - zákazníkem a HABITAT, a.s., jsou ukládány do bezpečného systému a nejsou poskytovány třetím stranám dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací, vzpp.

Nákupem dává zákazník souhlas k zasílání informačních emailů, týkajících se výhodných nákupů, slev, akcí a zajímavostí, které souvisí s předmětem činnosti společnosti Habitat, a.s.. Z těchto informačních emailů má zákazník možnost se kdykoliv odhlásit.